Всім потенційним учасникам торгів ІCB № 8.2.7

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:

Всім потенційним учасникам  торгів ICB № 8.2.7

 

 

Щодо:Зміни до тендерної документації ICB №8.2.7 «Закупівля виробів медичного призначення для відділення інтервенційної радіології КЗ “Рівненська обласна клінічна лікарня” РОР

 

Зміни №1

 

до тендерної документації торгів ICB № 8.2.7

 

 

Пані та панове !

 

                                                          

Відповідно до п.п.8.1 Розділу I  “Інструкції учасникам торгів”  інформуємо, що до тендерної документації ICB № 8.2.7 внесено наступні зміни.

 

 

1.                Підпункти 22.1. ІУТ та 25.1. ІУТ Розділу ІІ «Інформаційна карта тендерної документації» викласти в наступній редакції:

 

 

D. Подання та відкриття пропозицій

пп. 22.1 ІУТ

 

Виключно з метою подання тендерних пропозицій адреса Покупця:

До уваги: Осіпчука Юрія Юрійовича, начальника управління охорони здоров'я облдержадміністрації, заступник голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг.

До уваги: Іськіва Віктора Ігоровича,секретаря Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг.

Адреса: 16 Липня, 38

Поверх/кімната: 2 поверх, канцелярія (каб.8)

Місто: Рівне

Поштовий індекс:33028

Країна: Україна

Кінцевий термін подання тендерних пропозицій:

Дата:25 січня 2018 року .

Час: 11:10 за Київським  часом.

Учасники торгів не можуть подавати Тендерні пропозиції в електронному вигляді.

Тендерна пропозиція разом з копіями запечатується у одному конверті на якому повинно бути зазначено:

- повне найменування та назва предмета закупівлі відповідно до оголошення, повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), номери контактних телефонів, маркування: «Не відкривати до 25 січня 2018 року, 11:10 за Київським часом».

пп. 25.1 ІУТ

Відкриття Тендерних пропозицій відбудеться за адресою:

Адреса:  16 Липня, 38

Поверх/кімната: 4 поверх, зала засідань Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації

Місто:Рівне

Поштовий індекс:  33028

Країна: Україна

Дата:25 січня 2018 року.

Час: 11:10 за Київським часом.

 

 

2. п.8  “Запрошення  до участі у торгах” Розділу X“ Документи договору” вищезгаданої тендерної документації  викласти в наступній редакції:

 

“Тендерні пропозиції повинні бути доставлені на зазначену нижче адресу до 11-00  за Київськимчасом  25січня 2018року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється.  Пропозиції, що надійшли пізніше зазначеного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті публічно у присутності призначених представників учасників торгів та будь-яких інших осіб, які виявлять бажання бути присутніми, за зазначеною нижче адресою о 11-00 за Київським  часом  25 січня  2018року”.

 

п.9  “Запрошення  до участі у торгах” Розділу X “ Документи договору” вищезгаданої тендерної документації  викласти в наступній редакції :

“Усі тендерні пропозиції повинні супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції на суму:

5 000 (п’ять  тисяч) доларів США чи еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу НБУ (www.bank.gov.ua) станом на 18січня2018року. Гарантія  повинна бути у формі безвідкличної банківської гарантії. Всі інші форми гарантії  неприйнятні для Покупця.

 

 

 

3.Підпункт 32.1. ІУТ Розділу ІІ «Інформаційна карта тендерної документації» викласти в новій редакції:

 

пп. 32.1 ІУТ

 

Валюта, яка використовується з метою оцінювання та порівняння тендерних пропозицій, через конвертацію цін всіх тендерних пропозицій, виражених у різних валютах, у єдину валюту: Українська гривня (UAH).

Джерело курсу обміну валют: офіційний сайт Національного банку України (НБУ) - http://www.bank.gov.ua..

Дата, на яку визначається курс обміну валют: 25 січня 2018 року.

 

 

 

Ми просимо Вас повідомити нас про отримання  документа "Зміни №1" по електронній пошті : rivnegus@gmail.com та  копії на rivne@wb.moz.gov.ua, operator.rouoz@gmail.com

 

З повагою

начальник  управління                                                       Ю.Осіпчук