Важливість діалогу між лікарями та пацієнтами

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:
Представники Світового банку наголошують на важливості діалогу між лікарями та пацієнтами
 
Семінар для головних лікарів та завідувачів амбулаторій в рамках спільного проекту Світового Банку та МОЗ України «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» пройшов 6 червня у Луцьку. Головна мета заходу - налагодити діалог і порозуміння між пацієнтами та медиками.
 
Напередодні - упродовж квітня цього року - фахівці проекту проводили публічні консультації з медиками та пацієнтами у 25-ти амбулаторіях Волині, щоби виявити  спільне та відмінне у їхньому баченні ідеального медичного закладу та тих послуг, які надаються на «первинці». У цих консультаціях взяли участь 207 медиків та 131 пацієнт. 
 
У результаті консультацій з надавачам й отримувачами медичних послуг виявилося, що в обох групах виокремлюють чимало спільних вимог до надання допомоги в амбулаторіях. І вирішення потребують, зокрема, такі проблеми, як незадовільний стан приміщень, придбання сучасного медичного обладнання, зношеність спецтранспорту, мінімізація часу очікування прийомів через організацію електронного запису, підвищення кваліфікації лікарів і тощо. 
 
«У суспільства є чималі очікування як від трансформації системи охорони здоров'я загалом, так і від реалізації субпроектів у кожному з регіонів. Вже можна побачити безліч разючих змін. А щоб користі було якнайбільше, потрібен діалог. Частиною цього діалогу є в тому числі й публічні консультації та вирішення проблемних питань, озвучених під час неформального спілкування із пацієнтами та медиками», - зазначила співкерівник робочої групи проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» Олена Дорошенко
 
Спеціалісти Світового банку виокремили ті кроки, які мають зробити керівники закладів охорони здоров'я первинної ланки, аби у найкоротші терміни і без вкладання значних фінансових ресурсів поліпшити надання допомоги пацієнтам та умови роботи - медперсоналу. Зокрема щодо впровадження найкращих світових практик щодо оптимізації мережі чи системи запису пацієнтів. Фахівці також наголосили на важливості постійного зворотного зв’язку між всіма учасниками процесу.
 
«Робота Світового банку в Україні спрямована на те, щоб трансформацією системи охорони здоров'я як на центральному рівні, так і в регіонах, був задоволений кожен українець. А однією з найбільш важливих складових успіху є діалог із місцевими мешканцями та співпраця у цьому плані з колегами з центрального офісу», – наголосила асистент-координатор спільного проекту Світового Банку та МОЗ України «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» на Волині Оксана Гичук.

Фото