Запрошення до участі у торгах ICB-G 6.2.1.1

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:

Запрошення взяти участь у торгах

 

УКРАЇНА

Проект «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей»

Позика # 8475-UA

Назва договору: «Закупівля медичного обладнання, медичних меблів та розхідних матеріалів для 139 діючих амбулаторій загальної практики-сімейної медицини»

Номер (згідно з Планом закупівель): № ICB-G  6.2.1.1

 

 

1.         Уряд України отримав позику від Світового банку на покриття витрат Проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», та має намір спрямувати частину цих коштів на фінансування договору щодо закупівлі медичного обладнання, медичних меблів та розхідних матеріалів для 139 діючих амбулаторій загальної практики-сімейної медицини. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

2.         Управління охорони здоров’я Волинської обласної державної адміністрації запрошує кваліфікованих учасників торгів, які відповідають умовам щодо участі у торгах, надсилати запечатані тендерні пропозиції щодо постачання медичного обладнання, медичних меблів та розхідних матеріалів для 139 діючих амбулаторій загальної практики-сімейної медицини Волинської області за наступними позиціями:

 

Лот 1: ICB-G 6.2.1.1/1

1.      Електрокардіограф портативний  - 139 шт;

 

Лот 2: ICB-G 6.2.1.1/2

1.      стетофонендоскоп – 417 шт

2.      тонометр механічний – 417 шт;

3.      манжета для тонометра дитяча - 417 шт

4.      манжета для тонометра стегнова - 417 шт

5.      Ваги медичні для новонароджених – 139 шт;

6.      Ваги медичні для дорослих – 139 шт;

7.      Сумка холодильник для транспортування біоматеріалу- 139шт;

8.      Пульсоксиметр – 139 шт;

9.      Небулайзер – 139 шт;

10.  Апарат Ротта - 139 шт;

11.  Сумка укладка лікаря – 139 шт;

 

Лот 3: ICB-G 6.2.1.1/3

1.      Ростомір підлоговий – 139 шт;

2.      Кушетка медична – 556 шт;

3.      Шафа для ліків з сейфом - 139 шт;

4.      Маніпуляційний (інструментальний) столик – 139 шт;

5.      Пеленальний столик - 139 шт;

6.      Гінекологічне крісло -  90шт

7.      Холодильник – 139 шт;

 

Лот 4: ICB-G 6.2.1.1/4

1.      Експрес аналізатор сечі - 139 шт;

2.      Реактиви для експрес-аналізатора сечі – 27800 шт

3.      Біохімічний експрес-аналізатор крові – 139 шт;

4.      Реактиви для біохімічного експрес-аналізатору (глюкоза) - 27800шт;

5.      Реактиви для біохімічного експрес-аналізатору (холестерин) - 27800шт;

6.      Реактиви для біохімічного експрес-аналізатору (тригліцериди) - 27800шт;

 

Лот 5: ICB-G 6.2.1.1/5

1.      Офтальмоскоп портативний – 139 шт;

 

 

3.             Учасники торгів можутьподавати тендерні пропозиції по одному лоту, по комбінації лотів або по усіх лотах, як це зазначено у тендерній документації,на повнийперелік товарів/послугв межах кожного лоту. Часткові пропозиції не будуть розглядатись табудуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам. Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватися по кожному лоту окремо.

Учасникам торгів, які бажають запропонувати знижки у випадку присудження їм більше одного договору, дозволено робити це за умови, що такі знижки будуть включені в Заявку на участь у торгах

4.             Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), описаними в Посібнику щодо закупівлі товарів, робіт та не консультаційних послуг за рахунок коштів позик МБРР та коштів кредитів та грантів МАРдатованого січнем 2011 року (переглянутого у липні 2014 року) (далі – Посібник із закупівель); і вони відкриті для всіх учасників торгів згідно з Посібником із закупівель. Крім того, в пунктах 1.6 та 1.7 Посібника із закупівель викладено політику Світового банку про конфлікт інтересів.

5.             Зацікавлені учасники, що мають право брати участь у торгах, можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись з тендерною документацією за вказаною нижче адресою(1)з 9:00 до 17:00.

6.      Зацікавлені учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською або українською мовами, подавши письмову заявку за нижче вказаною адресою (1)і оплативши збір, який не повертається, в розмірі 6,00 (шість) доларів СШАабо еквівалентну суму в українській гривні по обмінному курсу на дату платежу, зазначеному на офіційному сайтіНБУ (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) на наступний рахунок:

для платежів у доларах США:

Одержувач коштів (beneficiary): Державна казначейська служба України, Україна, 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6 (STATE TREASURY SERVICE OF UKRAINE, Ukraine, 01601, Kyiv, Bastionna str., 6);

код: 37567646;

валютний рахунок одержувача коштів (account): 25133012855000;

банк одержувача коштів (beneficiary bank): Публічне акціонерне товариство “Державний експортно-імпортний банк України”, м. Київ, Україна (JSC “THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE“, Kyiv, Ukraine);

SWIFT: EXBSUAUX;

код банку: 322313.

Звертаємо увагу, що при оформленні платіжного доручення в іноземній валюті в полі “Деталі платежу” (Details of payment) необхідно вказувати код класифікації доходів бюджету 24060300.

 

для платежів в українській гривні:

Отримувач коштів: Управління Казначейства у м.Луцьку/м.Луцьк/24060300;

код отримувача (ЄДРПОУ): 38009628

рахунок отримувача: 31112115700002;

банк отримувача: ГУ ДКСУ у Волинській області;

код банку отримувача (МФО): 803014.

 

Платіж потрібно здійснити прямим переказом на один з вказаних вище рахунків.

 

Усі банківські збори щодо переказу відносяться на рахунок учасника торгів. Представники учасників торгівможуть отримати Тендерну документацію у офісі Групи консультативної підтримкиза вказаною нижче адресою (1) або кур’єром при умові, що послуга по доставцібуде окремо організована та оплачена учасником торгів безпосередньо поштовому агенту, який її надає.

 

7. Кваліфікаційні вимоги включають: (і) відсутність прострочених боргів перед податковими органами; (іі) принаймні 5 (п'ять)  років досвіду у виробництві/постачанні аналогічних товарів по кожному лоту; (ііі) успішне завершення, принаймні 2 (двох) договорів (на виробництво/ постачання медичного/аналогічного обладнання) протягом останніх 5 (п?яти) років, на суму по кожному договору, яка аналогічна або більше:

Лот 1: 170 000,00 Доларів США;

Лот 2: 65 000,00 Доларів США;

Лот 3: 160 000,00 Доларів США;

Лот 4: 270 000,00 Доларів США;

Лот 5: 50 000,00 Доларів США;

 

Додаткові відомості викладені у тендерній документації.

8. Тендерні пропозиції мають бути доставлені на нижче вказану адресу (2) до 10:00год за місцевим часом 22 червня 2017 року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється.Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті у присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою.

9. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Розміри та валюта гарантій тендерної пропозиції будуть такими:

Лот 1:

2 200,00 (дві тисячі двісті)  доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот 2:

850,00 (вісімсот п’ятдесят)  доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот 3:

2 000,00 (дві тисячі)  доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот 4:

3 400,00 (три тисячі чотириста)  доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот 5:

650,00 (шістсот п’ятдесят) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

 

10. Адреси, що згадуються вище:

Адреса (1)

Управлінняохорони здоров’я Волинськоїобласної державної адміністрації

До уваги: консультанта з закупівель Групи управління субпроектом Нестеренко Ігоря

Україна, Волинська обл, м.Луцьк, вул. Прогресу, 7, будівля Департаменту фінансів Волинської ОДА, каб. 103

Часи роботи: 9.00 - 17.00 год. з понеділка по п'ятницю.

Телефон: +38(0332)-777-207

Електронна пошта: volyn.wbproject@gmail.com

 

Адреса (2)

Управління охорони здоров’я Волинської обласної державної адміністрації

До уваги: начальника управління Ващенюка Ігоря Степановича

Адреса: вул. Степана Бандери, 5, м. Луцьк, Україна, 43000

поверх/кімната:

2-й поверх, кабінет канцелярії.

Часи роботи: 8.00 - 16.00 год. з понеділка по п'ятницю.

Тел+ 38 (0332) 24-35-59

Електронна пошта: volyn.wbproject@gmail.comз обов'язковою копію на uoz@uoz.volyn.ua