Запрошення взяти участь у торгах ICB-G-6.2.2.1

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:

Запрошення взяти участь у торгах

 

УКРАЇНА

Проект «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей»

Позика # 8475-UA

Назва договору: «Закупівля медичного обладнання та розхідних матеріалів для медичних закладів вторинного та третинного рівнів»

Номер (згідно з Планом закупівель): № ICB-G  6.2.2.1

 

1.         Уряд України отримав позику від Світового банку на покриття витрат Проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», та має намір спрямувати частину цих коштів на фінансування договору щодо закупівлі медичного обладнання та розхідних матеріалів для медичних закладів вторинного та третинного рівнів. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

2.         Управління охорони здоров’я Волинської обласної державної адміністрації запрошує кваліфікованих учасників торгів, які відповідають умовам щодо участі у торгах, надсилати запечатані тендерні пропозиції щодо постачання медичного обладнання та розхідних матеріалів для медичних закладів вторинного та третинного рівнів Волинської області за наступними позиціями:

 

Лот № 1: ICB-G 6.2.2.1/1

Обладнання для неінвазивних досліджень серця.

1.Електрокардіограф портативний 6-канальний – 18 шт;

2.Електрокардіограф 12-канальний з автоматичною обробкою даних – 8 шт;

3.Комплект для комбінованого добового Холтерівського моніторування ЕКГ (6-канальний) – 5 шт;

4.Комплект для комбінованого добового Холтерівського моніторування ЕКГ (12-канальний) – 2 шт;

5.Комплект для  добового моніторування АТ – 7 шт;

6.Комплект для проведення велоергометрії – 6 шт;

 

Лот № 2: ICB-G 6.2.2.1/2

Лабораторне обладнання та витратні матеріали для визначення біохімічних показників.

1.    Експрес аналізатор для визначення кардіомаркерів – 19 шт;

2.Стріпи для визначення Тропоніну – 5680 шт;

3.Стріпи для визначення D-дімеру – 2005 шт;

4.Стріпи для визначення Міоглобіну – 165 шт;

5.    Автоматичний біохімічний експрес аналізатор з іон селективним блоком (тип 1) – 1 шт;

6.    Набори реактивів для визначення рівня холестерину, тригліцеридів та ліпопротеїдів високої та низької щільностідля автоматичного біохімічного експрес аналізатору з іон селективним блоком (тип 1) – 2250 шт;

7.    Набір контрольних та калібрувальних розчинів для автоматичного біохімічного експрес аналізатору з іон селективним блоком (тип 1) – 3 шт

8.  Набір для  визначення рівня глюкози   для автоматичного біохімічного експрес аналізатору з іон селективним блоком (тип 1) – 7500 шт;

9.    Автоматичний біохімічний експрес аналізатор з іон селективним блоком (тип 2) – 15 шт;

10.          Набори реактивів для визначення рівня холестерину, тригліцеридів та ліпопротеїдів високої та низької щільностідля автоматичного біохімічного експрес аналізатору з іон селективним блоком (тип 2) – 14100 шт;

11.          Набір контрольних та калібрувальних розчинів ля автоматичного біохімічного експрес аналізатору з іон селективним блоком (тип 2) – 45 шт;

12.          Набір для  визначення рівня глюкози  ля автоматичного біохімічного експрес аналізатору з іон селективним блоком (тип 2) – 24000 шт;

13.          Автоматичний біохімічний аналізатор з іон селективним блоком (тип 3) – 3 шт;

14.          Набори реактивів для визначення рівня холестерину, тригліцеридів та ліпопротеїдів високої та низької щільності  для автоматичного біохімічного аналізатору з іон селективним блоком (тип 3) – 7200 шт;

15.          Набір контрольних та калібрувальних розчинів  для автоматичного біохімічного аналізатору з іон селективним блоком (тип 3) – 9шт;

16.          Набір для  визначення рівня глюкози   для автоматичного біохімічного аналізатору з іон селективним блоком (тип 3) – 12750 шт;

17.          Аналізатор  кислотно лужної рівноваги та електролітів – 1 шт;

18.          Набір реактивів, контрольні матеріали  для аналізатору  кислотно лужної рівноваги та електролітів – 3 шт;

 

Лот № 3: ICB-G 6.2.2.1/3

Лабораторне обладнання та витратні матеріали для визначення гематологічних показників

1.        Аналізатор гематологічний (тип 1) – 16 шт;

2.      Комплект реактивів та контрольних матеріалів для аналізатору гематологічного (тип 1) – 24000 визначень;

3.        Аналізатор гематологічний (тип 2) – 3 шт

4.      Комплект реактивів та контрольних матеріалів для аналізатору гематологічного (тип 2) – 7000 визначень;

 

Лот № 4: ICB-G6.2.2.1/4

Лабораторне обладнання та витратні матеріали для визначення показників системи гемостазу

1.        Гемокоагулометр двухканальний – 19 штук;

2.        Набір для визначення протромбінового часу з визначенням МНВ  (міжнародне нормалізоване відношення) для гемокоагулометру двухканального  - 17250 визначень

 

Лот № 5: ICB-G6.2.2.1/5

Ліжка функціональні для палат інтенсивної терапії кардіологічних відділень.

1.    Ліжко функціональне для палат інтенсивної терапії кардіологічних відділень – 32шт;

 

Лот № 6: ICB-G 6.2.2.1/6

Ангіографічне обладнання (тип 1).

1.    Рентген Ангіографічна система (тип 1) – 1 шт;

 

Лот №7: ICB-G6.2.2.1/7

Пересувна рентген установка з можливістю проведення кардіоангіографії.

1.     Пересувна рентген установка з можливістю проведення кардіоангіографії (С-арка) – 1 шт;

 

Лот №8: ICB-G6.2.2.1/8

Аритмологічне обладнання.

1.    Установка для проведення інвазивного ЕФДС з генератором для РЧ абляцій з помпою та програмованою ЕКС – 1 шт;

2.    Електроди для проведення РЧ абляції – 20 шт;

3.    Електроди діагностичні для проведення Електрофізіологічних досліджень серця – 45 шт;

 

Лот №9: ICB-G6.2.2.1/9

Пристрої для кардіостимуляції і кардіоверсії.

1.     Ресинхронізаційний штучний водій ритму серця  (CRT-P) – 3шт;

2.     Кардіовертер-дефібрилятор (ICD) – 4 шт;

3.     Електрокардіостимулятор 1-камерний – 30 шт;

4.     Електрокардіостимулятор 2-камерний – 80 шт;

5.     Зовнішній тимчасовий кардіостимулятор- 9 шт;

6.    Електроди для зовнішнього тимчасового кардіостимулятора – 61 шт;

 

Лот №10: ICB-G6.2.2.1/10

Обладнання для операційних.

1.    Операційний освітлювач двухкупольний – 2 шт;

2.    Рентгенопроникний стіл операційний – 3 шт;

3.    Аспіратор вакумний хірургічний – 20 шт

 

Лот №11: ICB-G6.2.2.1/11

Розхідні матеріали для проведення кардіохірургічних операцій.

1.     Оксигенатор для дорослих для операцій середньої складності з набором магістралей – 500 шт;

2.     Штучний клапан серця – 150 шт;

 

Лот №12: ICB-G6.2.2.1/12

Витратні матеріали для стентування та коронарографії.

1.     Набір для стентування непокритими стентами – 400 шт

2.     Набір для стентування покритими стентами – 910 шт;

3.     Набір діагностичний та витратні матеріали для коронарографії з трансфеморального доступу – 1225 шт;

4.    Набір діагностичний та витратні матеріали для коронарографії з трансрадіального доступу – 935 шт;

 

Лот №13: ICB-G6.2.2.1/13

Рентгенконтрастна йодовмісна речовина для проведення стентування та коронарографії

1.    Рентгенконтрастна йодовмісна речовина для проведення стентування та коронарографії тип 1 (флакон 100мл) – 6090 шт;

2.    Рентгенконтрастна йодовмісна речовина для проведення стентування та коронарографії тип 2 (флакон 50мл) – 4000 шт;

 

Лот № 14: ICB-G 6.2.2.1/14

Ангіографічне обладнання (тип 2).

1.    Рентген Ангіографічна система (тип 2) – 2 шт;

 

3.             Учасники торгів можутьподавати тендерні пропозиції по одному лоту, по комбінації лотів або по усіх лотах, як це зазначено у тендерній документації,на повнийперелік товарів/послугв межах кожного лоту. Часткові пропозиції не будуть розглядатись табудуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам. Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватися по кожному лоту окремо.

Учасникам торгів, які бажають запропонувати знижки у випадку присудження їм більше одного договору, дозволено робити це за умови, що такі знижки будуть включені в Заявку на участь у торгах

4.             Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), описаними в Посібнику щодо закупівлі товарів, робіт та не консультаційних послуг за рахунок коштів позик МБРР та коштів кредитів та грантів МАРдатованого січнем 2011 року (переглянутого у липні 2014 року) (далі – Посібник із закупівель); і вони відкриті для всіх учасників торгів згідно з Посібником із закупівель. Крім того, в пунктах 1.6 та 1.7 Посібника із закупівель викладено політику Світового банку про конфлікт інтересів.

5.             Зацікавлені учасники, що мають право брати участь у торгах, можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись з тендерною документацією за вказаною нижче адресою(1)з 9:00 до 17:00.

6.      Зацікавлені учасники торгів можуть придбати повний пакет тендерної документації англійською або українською мовами, подавши письмову заявку за нижче вказаною адресою (1)і оплативши збір, який не повертається, в розмірі 10,00 (десять) доларів СШАабо еквівалентну суму в українській гривні по обмінному курсу на дату платежу, зазначеному на офіційному сайтіНБУ (https://bank.gov.ua/control/uk/curmetal/detail/currency?period=daily) на наступний рахунок:

для платежів у доларах США:

Одержувач коштів (beneficiary): Державна казначейська служба України, Україна, 01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6 (STATE TREASURY SERVICE OF UKRAINE, Ukraine, 01601, Kyiv, Bastionna str., 6);

код: 37567646;

валютний рахунок одержувача коштів (account): 25133012855000;

банк одержувача коштів (beneficiary bank): Публічне акціонерне товариство “Державний експортно-імпортний банк України”, м. Київ, Україна (JSC “THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE“, Kyiv, Ukraine);

SWIFT: EXBSUAUX;

код банку: 322313.

Звертаємо увагу, що при оформленні платіжного доручення в іноземній валюті в полі “Деталі платежу” (Details of payment) необхідно вказувати код класифікації доходів бюджету 24060300.

 

для платежів в українській гривні:

Отримувач коштів: Управління Казначейства у м.Луцьку/м.Луцьк/24060300;

код отримувача (ЄДРПОУ): 38009628

рахунок отримувача: 31112115700002;

банк отримувача: ГУ ДКСУ у Волинській області;

код банку отримувача (МФО): 803014.

 

Платіж потрібно здійснити прямим переказом на один з вказаних вище рахунків.

 

Усі банківські збори щодо переказу відносяться на рахунок учасника торгів. Представники учасників торгівможуть отримати Тендерну документацію у офісі Групи консультативної підтримкиза вказаною нижче адресою (1) або кур’єром при умові, що послуга по доставцібуде окремо організована та оплачена учасником торгів безпосередньо поштовому агенту, який її надає.

 

7. Кваліфікаційні вимоги включають: (і) відсутність прострочених боргів перед податковими органами; (іі) принаймні 5 (п'ять)  років досвіду у постачанні аналогічних товарів по кожному лоту; (ііі)

успішне завершення, принаймні 2 (двох) договорів (на постачання медичного/аналогічного обладнання) протягом останніх 5 (п?яти) років, на суму по кожному договору, яка аналогічна або більше:

Лот 1: 120 000,00 Доларів США;

Лот 2: 440 000,00 Доларів США;

Лот 3: 160 000,00 Доларів США;

Лот 4: 82 000,00 Доларів США;

Лот 5: 30 000,00 Доларів США;

Лот 6: 840 000,00 Доларів США;

Лот 7: 175 000,00 Доларів США;

Лот 8: 175 000,00 Доларів США;

Лот 9: 170 000,00 Доларів США;

Лот 10: 235 000,00 Доларів США;

Лот 11: 280 000,00 Доларів США;

Лот 12: 1 000 000,00 Доларів США;

Лот 13: 115 000,00 Доларів США.

Лот 14: 980 000,00 Доларів США;

 

Додаткові відомості викладені у тендерній документації.

8. Тендерні пропозиції мають бути доставлені на нижче вказану адресу (2) до 10:00 год за місцевим часом 10 жовтня 2017  року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється.Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті у присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою.

9. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Розміри та валюта гарантій тендерної пропозиції будуть такими:

Лот №1: 1700,00 (одна тисяча сімсот) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №2: 6200,00 (шість тисяч двісті) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №3: 2300,00 (дві тисячі триста) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №4: 1100,00 (одна тисяча сто) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №5: 400,00 (чотириста) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №6: 12000,00 (дванадцять тисяч) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №7: 2500,00 (дві тисячі п’ятсот) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №8: 2500,00 (дві тисячі п’ятсот) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №9: 2400,00 (дві тисячі чотириста) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №10: 3300,00 (три тисячі триста) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №11: 4000,00 (чотири тисячі) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №12: 15500,00 (п’ятнадцять тисяч п’ятсот) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №13: 1600,00 (одна тисяча шістсот) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

Лот №14: 14000,00 (чотирнадцять тисяч) доларів США, або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті FinancialTimes(www.ft.com) за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання Тендерної пропозиції зазначеної в пп.22.1 ІУТ;

 

10. Адреси, що згадуються вище:

Адреса (1)

Управлінняохорони здоров’я Волинськоїобласної державної адміністрації

До уваги: консультанта з закупівель Групи управління субпроектом Нестеренко Ігоря

Україна, Волинська обл, м.Луцьк, вул. Прогресу, 7, будівля Департаменту фінансів Волинської ОДА, каб. 103

Часи роботи: 9.00 - 17.00 год. з понеділка по п'ятницю.

Телефон: +38(0332)-777-207

Електронна пошта: volyn.wbproject@gmail.com

 

Адреса (2)

Управління охорони здоров’я Волинської обласної державної адміністрації

До уваги: начальника управління Ващенюка Ігоря Степановича

Адреса: вул. Степана Бандери, 5, м. Луцьк, Україна, 43000

поверх/кімната:

2-й поверх, кабінет канцелярії.

Часи роботи: 8.00 - 16.00 год. з понеділка по п'ятницю.

Тел+ 38 (0332) 24-35-59

Електронна пошта: volyn.wbproject@gmail.comз обов'язковою копію на uoz@uoz.volyn.ua