Запрошення до участі у торгах № ІСВ-5.2.8

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:

Запрошення до участі у торгах

 

Україна

Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей

Позика №:8475-UA

Назва Договору: Комплекс обладнання для центрального стерилізаційного відділення нової будівлі кардіологічного центру.

Ідентифікаційний номер: ICB-5.2.8

 

 

1. Уряд України отримав від Світового банку позику № 8475-UA на фінансування проекту «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей», та має намір використати частину цієї позики для здійснення платежів по договору на поставку комплексу обладнання для центрального стерилізаційного відділення нової будівлі кардіологічного центру. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

 

2. Департамент охорони здоров’я та реабілітації Вінницької обласної державної адміністраціїзапрошує правомочних учасників торгів представити свої запечатані конкурсні пропозиції щодо закупівлі наступних товарів:

1. Робоче місце оператора відділення – 1 комплект

2. Стерилізатор паровий великий – 1 шт.

3. Стерилізатор паровий малий – 1 шт.

4. Стерилізатор паро-формальдегідний – 1 шт.

5. Стерилізатор низько-температурний плазмовий – 1 шт.

6. Машина мийно-дезінфекційна велика – 1 шт.

7. Машина мийно-дезінфекційна середня – 2 шт.

8. Машина мийно-дезінфекційна мала – 1 шт.

9. Мийка ультразвукова – 1 шт.

10. Пакувальна машина роторного типу з принтером – 2 шт.

11. Пакувальний стіл з полицями – 2 шт.

12. Візок/тримач для пакувального паперу – 2 шт.

13. Різак для рулонів пакувального паперу – 1 шт.

14. Тримач медичного скотчу для пакування стерильного інструментарію – 1 шт.

15. Лампа світлодіодна для пакувального столу – 2 шт.

16. Лампа з лінзою для збільшення – 2 шт.

17. Пристрій для мийки візків з пістолетом – 1 шт.

18. Дротяна корзина. Тип 1 – 12 шт.

19. Дротяна корзина. Тип 2 – 12 шт.

20. Лоток для інструменту. Тип 1 – 60 шт.

21. Лоток для інструменту. Тип 2 – 40 шт.

22. Лоток для інструменту. Тип 3 – 3 шт.

23. Відкритий стелаж на колесах для зберігання корзин та лотків – 4 шт.

24. Мийка з подвійною раковиною і полицею – 1 шт.

25. Мийка з одинарною раковиною і полицею – 1 шт.

26. Пістолет для стислого повітря – 4 шт.

27. Пістолет-розпилювач для води – 2 шт.

28. Змішувач стандартний ручний – 2 шт.

29. Змішувач подвійний – 1 шт.

30. Робочий стілець – 8 шт.

31. Закритий візок для зовнішніх перевезень – 4 шт.

32. Стіл виробничий з нержавіючої сталі. Тип 1 – 6 шт.

33. Стіл виробничий з нержавіючої сталі. Тип 2 – 1 шт.

34. Стіл виробничий з нержавіючої сталі. Тип 3 – 1 шт.

35. Настінна полиця. Тип 1 – 1 шт.

36. Настінна полиця. Тип 2 – 1 шт.

37. Настінна полиця. Тип 3 – 1 шт.

38. Інструментальний столик з поличкою – 3 шт.

39. Стійка на колесах з педаллю для тримання пакетів з відходами – 2 шт.

40. Проволоковий стелаж. Тип 1 – 16 шт.

41. Проволоковий стелаж. Тип 2 – 8 шт.

42. Автоматична машина для мийки та дезінфекції гнучких ендоскопів – 1 шт.

43. Шафа для зберігання ендоскопів – 1 шт.

44. Стерилізатор паровий для знезараження медичних відходів – 1 шт.

45. Система підготовки води – 1 комплект.

 

3. Учасники торгів можуть подавати тендерні пропозиції на повний перелік визначених товарів/послуг. Часткові пропозиції не будуть розглядатись та будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам. Оцінка тендерних пропозицій буде проведена стосовно 100% позицій.

 

4. Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), визначеними у посібнику «Керівництво із закупівель товарів, робіт та неконсультаційних послуг позичальниками Світового банку за позиками МБРР та кредитами і грантами МАР», виданого у січні 2011 року (переглянутого у липні 2014 р.) (далі – «Керівництво з закупівель»); вони відкриті для всіх правомочних учасників, відповідно до визначення в Керівництві по закупівлям. Зацікавленим учасникам необхідно звернути увагу на пп. 1.6 та 1.7, в яких визначається політика Світового банку стосовно конфлікту інтересів.

 

5. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись із тендерною документацією за вказаною нижче адресою (1) в робочі дні з 10:00 до 17:00.

 

6. Кваліфікаційні вимоги включають наступне:

(і) відсутність заборгованості перед податковими органами;

(іі) досвід у виробництві аналогічних товарів:

принаймні 5 (п'ять) років досвіду у виробництві аналогічних товарів:

для товарних позицій №№:

2. Стерилізатор паровий великий

3. Стерилізатор паровий малий

4. Стерилізатор паро-формальдегідний

5. Стерилізатор низько-температурний плазмовий

6. Машина мийно-дезінфекційна велика

7. Машина мийно-дезінфекційна середня

8. Машина мийно-дезінфекційна мала

9. Мийка ультразвукова

44. Стерилізатор паровий для знезараження медичних відходів

45. Система підготовки води

принаймні 3 (три) роки досвіду у виробництві аналогічних товарів:

для товарних позицій №№:

17. Пристрій для мийки візків з пістолетом

42. Автоматична машина для мийки та дезінфекції гнучких ендоскопів

(ііі) досвід успішно виконаних протягом останніх 5 років (з 2016р.) подібних договорів:

- принаймні 2 (два) успішно виконаних (завершених) подібних договорів на поставку та монтаж стерилізаційного обладнання, сума кожного з яких має становити не менше ніж еквівалент 500 000 (п’ятсот тисяч) доларів США;

(іv) середньорічний оборот:

- принаймні1.5 мільйонів доларів США протягом останніх трьох (3) повних фіскальних років, починаючи з 1 січня 2018 року.

 

Додаткова інформація наведена у тендерній документації.

 

7. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отримати повний комплект Тендерної документації англійською та українською мовою безкоштовно в електронному вигляді після подання письмової Заявки на вказану нижче адресу (1).

Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отримати Тендерну документацію безкоштовно в друкованому вигляді, подавши письмову Заявку за нижче вказаною адресою. Представники учасників торгів  можуть безкоштовно отримати Тендерну документацію в офісі Групи управління субпроектом за вказаною нижче адресою (1) або кур’єром при умові, що послуга по доставці буде окремо організована та оплачена учасником торгів безпосередньо поштовому агенту, який її надає.

 

8. Тендерні пропозиції повинні бути доставлені на вказану нижче адресу (2) до 11:00 за місцевим часом, 08.07.2021р. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені.

Тендерні пропозиції будуть відкриті в присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою (2) о 11:00 за місцевим часом 08.07.2021р.

 

9. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції.

 

10. Адреса, що згадується вище:

Департамент охорони здоров’я та реабілітації Вінницької обласної державної адміністрації

До уваги: Задорожній Ользі, директору Департаменту охорони здоров’я та реабілітації Вінницької обласної державної адміністрації, заступнику голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг Субпроекту

Адреса (1):

вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21036, Україна

Поверх/кімната: 2 поверх, каб. № 219

Адреса (2):

вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21036, Україна

Поверх/кімната: 2 поверх, каб. № 201 – зала засідань Департаменту охорони здоров’я та реабілітації Вінницької обласної державної адміністрації

Телефон: + 38 (0432) 66-15-34

Факс: + 38 (0432) 66-15-36

Електронна пошта: [email protected];

обов'язкова копіяна ел. адреси: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected].