Контакт-центр МОЗ продовжив свою роботу

  • Дата новини:
  • Компонент:
  •  
  • Субпроект:

Міністерство охорони здоров’я уклало додаткову угоду про продовження роботи Всеукраїнського контакт-центру з питань протидії поширенню Covid-19.

Цей #проєкт, реалізований за кошти Світового банку, показав свою ефективність та отримав значний позитивний відгук від української громадськості.

Так, від початку роботи Контакт-центру, було залучено до 150 операторів, котрі цілодобово спілкуються з українцями стосовно нагальних питань, пов’язаних з коронавірусною інфекцією.

За інформацією станом на 2 лютого, до кол-центру загалом надійшли 165 833 дзвінки.

Кількість дзвернень, що належала до сфери компетенції працівників Контакт-центру, склала 134 627 від 104 978 унікальних абонентів.

На понад 54 000 дзвінків надані повноцінні консультації, 3 822 звернення були опрацьовані професійними практикуючими медиками.

На 10 473 дзвінків зареєстровані звернення для відповіді місцевими державними адміністраціями.

Головні теми звернень українців стосувались роботи додатку «Вдома» (32,7%), питань діагностики (20,2%), порядку проходження самоізоляції (11,2%), безкоштовних та платних тестувань (6,5%), а також амбулаторного лікування (4,8%).

Угоду про продовження роботи Контакт-центру продовжено до 31 липня 2021 року.

Нагадаємо, номер телефону гарячої лінії – 0-800-60-20-19